U Magazine 報導 香茶時間 茶室

【U Magazine 報導 香茶時間 茶室】

謝謝 U Magazine 介紹我們在永吉街的自助茶室 #香茶時間

我地茶室地方小,每次最多五六位客人可以喝茶,星期六日較繁忙,如想上來喝茶,最好先在面書或電郵預約。

茶室屬自助形式,有茶水供應,每人每小時 $50﹙當中已包括三種茶葉﹚,除了日本茶,另外也有多款好茶,中國茶、印度紅茶供大家選擇。我們也會教你如何泡茶。不過飲茶都係自己沖好味啲  ,同朋友一起飲茶傾計也開心。

我們間中也會舉行一些茶會及工作坊,以茶會友,如上星期及本星期日的「玉露茶會」,大家有興趣的話,可留意我們面書專頁的消息。 香茶時間"Tea Time" 香茶、茶工作坊、器物、書

這兩年少了"見報",大概因為本地的報紙副刊、飲食雜誌都買少見少……
歷來有關香茶房的報導,都係記者來訪,並非我們賣廣告或「繕稿」﹙哪有錢去買位賣廣告?﹚。不少來客都是口耳相傳或在網上搜尋而知道我們︰你地開咗幾耐?﹙三、四年啦﹚客︰點解我唔知架?……

我們都明白現在大家上網、上FB的時間也許較讀報讀雜誌多,不過當實體媒體消失,也非讀者之福。講咁耐,希望大家買本雜誌睇下香茶時間既介紹同支持雜誌吓啦,謝謝記者 Eunice 及Pow 的採訪及報導,字好相靚架!

 

Write a comment

Comments: 0